مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 18:502021-09-29سياسي

یادداشت| بایدهای جهاد تبیین در حکم رهبر ی برای رییس رسانه ملی


به زعم بنده رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکم صادره برای رییس جدید رسانه ملی ابعاد کلی جهاد تبیین مدنظرشان در دیدار اخیر با دانشجویان اشاره کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم افشاری در یادداشتی نوشت؛ چند وقتی در محافل مختلف رسانه ای گمانه زنی هایی برای معرفی فرد جدید در ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی به گوش می رسید که امروز رهبر انقلاب طی حکمی پیمان جبلی را به عنوان رییس جدید رسانه ملی منصوب کردند.

فارغ از تحلیل و نقد عملکرد رییس سابق صداوسیما، خودِ اهالی رسانه ملی، جبلی را فردی تحول گرا و خوش فکر معرفی می کنند و انتصاب وی نیز با استقبال اهالی رسانه ملی مواجه شد.

آنچه نه در این حکم، بلکه در تمامی احکام صادره از سوی رهبری معظم مشهود است تأکید بر بهبود کاستی هایی موجود و تکلیف بر نیازهای آتی است که در متن جکم انتصاب پیمان جبلی به عنوان رییس جدید ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی را مدنظر فعالیت راهبردی خود قرار دهد.

مبرهن است که نگاه و احکام رهبر انقلاب در مناصب مختلف ملی، زنجیروار بوده و همه عزل و نصب ها به هم پیوسته و در خدمت اهداف عالیه نظام و انقلاب است که قطعاً رمز موفقیت نظام در طی این سال ها باوجود تمام مشکلات، ماحصل همین نوع نگاه جهان شمول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| بایدهای جهاد تبیین در حکم رهبر ی برای رییس رسانه ملی

یادداشت| بایدهای جهاد تبیین در حکم رهبر ی برای رییس رسانه ملی